El llenguatge parlat japonès en una situació de la feina és una mica especial i té les seves pròpies idiosincràsies. Per tractar els clients educadament en japonès, cal conèixer l’actitud i el llenguatge del respecte a nivell professional i treballar la modèstia. En aquest curs els alumnes aprendran el llenguatge respectuós “Keigo” i les bones maneres en situacions laborals.
Programa:
- Japonès en l’empresa 1: com rebre als japonesos que vénen per viatge de negoci, i com preparar una visita de negocis al Japó
- Japonès en l’empresa 2: treballar a l’oficina
- Japonès a l’empresa 3: visitar una empresa al Japó
- Japonès en el servei. treballar en una botiga, bar o restaurant
- Japonès per a una entrevista de treball
Nivell mínim per a participar:
Bàsic intermedi (A2-2 Marugoto, Bàsic 3 EOI, o aquells alumnes que han estudiat japonès durant al menys 2 anys).
Professora:
Akiko Imoto, filòloga en llengua japonesa i DEA en lingüística general (UB). Professora del curs de japonès acreditada per la Fundació Japó i professora associada de la UPF. Es dedica a l’ensenyament de l’idioma japonès a Barcelona des de fa més de 20 anys. Traductora de la literatura japonesa a l’espanyol: El diari de la dama Murasaki Shikibu (Satori), Yukio Mishima, Els sabres (Aliança), Somnis i somnis d’una dama d’Heian (Atalanta) entre d’altres. Periodista en ràdio-difusió. Col·laboradora de NHK, va ser directora de programes radiofònics a Ràdio Tampa (actual Ràdio Nikkei), Tòquio Japó.
Inscripcions tancades
5 al 9 de juliol.
Dilluns i divendres de 18.30 h a 20.30 h
Durada total del curs i número i durada de les sessions: 10 hores, 5 sessions de 2 hores
Online. 24 hores abans de l’acte les persones inscrites rebran la informació necessària per accedir-hi.
Preu: 80 euros.