Les estratègies comercials cap al mercat xinès passen per l’ús eficient de les plataformes de comerç electrònic i les estratègies efectives de màrqueting en línia. Les possibilitats que ofereixen les plataformes de comerç electrònic xineses són múltiples. No obstant això, no totes les empreses espanyoles saben si estan preparades, coneixen les dificultats o saben desenvolupar una estratègia de venda i màrqueting en línia adequades per aprofitar les oportunitats existents.
Aquest curs és una oportunitat per conèixer de primera mà aquesta realitat i rebre una resposta individualitza a cadascuna d’aquestes preguntes.
Luis Galán, fundador i CEO de 2 Open China E-Commerce, amb una àmplia experiència en el comerç electrònic i la venda online a la Xina.
Del dimarts 5 de maig al dimarts 26 de maig, 4 sessions de 10.00 h a 12.00 h.
Inscripcions obertes.
Online. 24 hores abans de l’acte les persones inscrites rebran la informació necessària per accedir-hi.
Preu: 75 euros.