05/05/2020 | Activitats > Formació
Activitat tancada
Consulta la nova oferta formativa aquí: www.casaasia.cat/formacion

Les estratègies comercials cap al mercat xinès passen per l’ús eficient de les plataformes de comerç electrònic i les estratègies efectives de màrqueting en línia. Les possibilitats que ofereixen les plataformes de comerç electrònic xineses són múltiples. No obstant això, no totes les empreses espanyoles saben si estan preparades, coneixen les dificultats o saben desenvolupar una estratègia de venda i màrqueting en línia adequades per aprofitar les oportunitats existents.

Aquest curs és una oportunitat per conèixer de primera mà aquesta realitat i rebre una resposta individualitza a cadascuna d’aquestes preguntes.

Programa
Sessió 1) Situació i context actual del panorama de màrqueting i vendes en línia a la Xina.
En aquesta sessió revisarem l’estat de la qüestió i on som, a més revisarem la situació actual de la marca Espanya i de les marques espanyoles en línia a la Xina.
Sessió 2) Com dur a terme un autodiagnòstic de mercat.
Aquesta serà una sessió pràctica on ensenyarem com avaluar amb un qüestionari, i amb eines bàsiques i d’una ullada la situació del nostre mercat a la Xina.
Sessió 3) Infraestructura bàsica per posicionar a la Xina: el Manual de marca per a les xarxes socials a la Xina
Treballarem junts com elaborar un manual de marca i un calendari editorial per participar en les xarxes socials xineses, eines que tota empresa hauria de controlar independentment que la imatge de marca la gestioni la marca o el distribuïdor a la Xina.
Sessió 4) Infraestructura per a posicionar-se en venda online a la Xina i models de negoci i polítiques de preu
Treballarem en què cal per realment tenir els productes preparats i vendibles a la Xina a nivell d’imatges, descripcions per a la pàgina de producte, logística.
Professor:

Luis Galán, fundador i CEO de 2 Open China E-Commerce, amb una àmplia experiència en el comerç electrònic i la venda online a la Xina.

 

05/05/2020

Del dimarts 5 de maig al dimarts 26 de maig, 4 sessions de 10.00 h a 12.00 h.
Inscripcions obertes.

Online. 24 hores abans de l’acte les persones inscrites rebran la informació necessària per accedir-hi.

Preu: 75 euros.

Casa Asia i 2 Open China E-Commerce.