13/01/2021 | Activitats > Economia i empresa
Activitat tancada
Consulta la nova oferta formativa aquí: www.casaasia.cat/formacion

Sigui online o offline, per vendre a la Xina és cada vegada més necessari fer un bon màrqueting de continguts. Fins i tot, això és necessari encara prefereixis que a la Xina vengui el teu distribuïdor. No pots deixar-lo tot sol amb la tasca de treballar la teva marca en el mercat xinès.

Aquest curs explorarà com desenvolupar una estratègia de venda i màrqueting en línia, aprofitant les possibilitats que ofereixen tant els propis comerços electrònics com les xarxes socials. Durant el curs es duran a terme una sèrie d’exercicis pràctics amb l’objectiu que els assistents desenvolupin el seu propi pla per al mercat xinès.

Programa:

  • Sessió 1. Situació actual i context de les vendes en línia a la Xina.
    2021.01.13

Repassarem com està evolucionant el mercat, les últimes tendències, la marca Espanya i com ho estan fent les firmes del nostre país. Una introducció a la mar de possibilitats que ofereix la venda a les plataformes de comerç electrònic.

Ponent: Luis Galán, fundador i CEO de 2 Open China E-Commerce.

  • Sessió 2. Business Intelligence. Tinc mercat? Quina és la situació de la meva marca a la Xina?
    2021.01.20

Presentació d’eines d’analítica a la Xina i com fer un primer autodiagnòstic de la situació de la nostra marca i els nostres competidors.

Ponent: Rafa Galán “Perpe”, director de Business Intelligence en 2 Open China E-Commerce.

  • Sessió 3. Màrqueting de continguts.
    2021.01.27

Elaborarem un manual de marca i veurem com posicionar-nos en les xarxes socials xineses, triant les més adients per promocionar els nostres productes. Repassarem el calendari de publicació a la Xina i l’estratègia a seguir.

Ponent: Xiaochen Cao, directora de Màrqueting de Continguts a 2 Open China E-Commerce.

  • Sessió 4. Infraestructura de posicionament online.
    2021.02.03

Veurem models de negoci, polítiques de preu i aprofundirem en d’altres aspectes què són necessaris per estar vendibles a la Xina.

Ponent: Carlos Caballero, director d’Account Management a 2 Open China E-Commerce.

13/01/2021

Del 13 de gener al 3 de febrer.
Dimecres, de 10.00 h a 12.00 h
Inscripcions obertes.

Online. 24 hores abans de l’acte les persones inscrites rebran la informació necessària per accedir-hi.

Preu: 50 euros.

Casa Àsia, Fundació Institut Confuci de Barcelona i 2 Open China E-Commerce.