Casa Àsia

Accessos directes



Cap_casaasia
Economia i Empresa > Seminar: "Digital Success in China"

Seminar: "Digital Success in China"

Seminario:

L’objectiu d'aquest seminari és equipar als executius de desenvolupament de negocis, marketing i operacions amb els coneixements bàsics i les eines per prendre decisions sobre com entrar i promoure's a través dels canals digitals a la Xina.

Amb més de 800 milions d’usuaris, la Xina conforma un mercat digital veritablement únic. Allà és a on sorgeixen les noves tendències, com el gegant asiàtic tecnològic Alibaba o la nova xarxa social Tik Tok. Però realment se'n sap prou sobre el panorama d’internet a la Xina, s'entenen les seves tendències i es coneix qualsevol estratègia de marketing específica a aquella regió? Està pensant en entrar a la Xina amb el seu producte o servei? O potser ja està a la Xina, però sent que no s’ha promocionat lo suficient encara?

En aquest seminari pràctic discutirem tots els elements principals que conformen Internet a la Xina en la seva forma actual, parlarem de la presència online de les companyies occidentals i les estratègies que ajuden a aprofitar aquest gran mercat. També esmentarem un conjunt d’eines bàsiques que poden impulsar els esforços de marketing online i obtenir una comprensió bàsica dels motors de cerca locals i els canals de xarxes socials.

El seminari serà en anglès.

El seminari està dirigit a empreses o professionals que ja estan venent o es plantegin la venda a la Xina, ja sigui per abordar directament els reptes que es presenten o per ajudar a tercers a fer-ho, així com a empreses que vulguin augmentar la seva visibilitat a l’ecosistema digital xinès.

A càrrec de:
Natalia Witczyk, especialista en SEO internacional y SEO técnico. Como gerente de SEO en Novicell pone su atención en el enfoque estratégico y numérico en todas las actividades de marketing. Es un miembro activo de la comunidad SEO participando en conferencias y organizando comunidades relacionadas con la tecnología. Sus principales intereses están relacionados con los viajes y los idiomas, y los combina para seguir las tendencias dentro de la comercialización internacional y los motores de búsqueda como Google, Baidu y Yandex, y cómo aprovecharlos para obtener objetivos empresariales mensurables. Con Google Analytics IQ y Inbound Certificate de Hubspot, Natalia está comprometida con el aprendizaje continuo y el intercambio de conocimientos dentro de la industria de SEO.

Programa:

CHINESE ECOSYSTEM

- How the internet works in China
- Internet Statistics (internet access by numbers, devices used, age & gender of the internauts...)
- The Biggest Online Players

INSIDE CHINA

Having website in China
- Domain strategy
- ICP License
- Language
- Site Speed Issues in China
- Web Analytics
- Solutions to Overcome the Tech Limitations

ROADMAP

- I am entering China
- Practical Tools
- New trends to know about

Data
16/10/2019 09:15 h
Horari
Dimecres 16 d'octubre, de 9.15 h a 10.30 h
Lloc
Can Jaumandreu
Carrer Perú, 52
Barcelona
Entrada
Entrada gratuïta amb inscripció prèvia.
Organitza
Novicell i Casa Àsia.

Etiquetes

Desplegable
Share to Twitter Share to Facebook Share to LinkedIn Share to Google Reader Share to Yahoo Share to delicious Share to NetVibes Share to Digg Share to Menéame Share to La Tafanera Rss

Cerca al web de Casa Àsia
Casa Asia a la xarxa:
Facebook Twitter Youtube Flickr Spotify LinkedIn Foursquare

Agenda

Mapa interactiu d'Àsia-Pacífic

Mapa interactiu d'Àsia-Pacífic
Descobreix Àsia, país a país


  • Bann_bambu
  • Bann_interculturalidad
  • Bann_affbcn
  • Bann_europa
  • Bann_inhouse
  • Bann_turismo
  • Bann_innova
Casa Asia
Casa Àsia | Seu Social | Recinte de Can Tiana | c/ Bolivia, 56 | 08018 Barcelona | +34 93 368 08 36
Centre Casa Asia - Madrid | Palacio de Cañete | Calle Mayor, 69 | 28013 Madrid | +34 91 360 01 94
© CASA ÀSIA 2016. Avís legal. Produït per rodest