15/05/2020 | Activitats > Economia i empresa
Activitat tancada
Consulta la nova oferta formativa aquí: www.casaasia.cat/formacion

El mercat xinès és un dels mercats amb més atractius avui dia però alhora també és un dels mercats més difícils a l’hora de treballar. En aquest webinar parlarem dels aspectes culturals que hem de tenir en compte si volem treballar de forma efectiva amb el mercat xinès.

Veurem algunes de les dimensions culturals, la importància de tenir contactes de confiança, com crear proximitat, com posicionar-te en la ment del teu partner/client xinès i alguns exemples d’adaptacions culturals recomanables.
Professor:
Antonio Liu Yang, advocat Chinadesk i facilitador intercultural entre la Xina i Espanya. Llicenciat en Dret i màster en Habilitats Directives per la UV, s’ha format per diferents països europeus en Comunicació Intercultural, al llarg dels últims 10 anys ha format desenes d’empreses espanyoles per a la seva entrada a la Xina, sempre ha compaginat el seu treball com a consultor amb el món de la docència, ha col·laborat amb una desena de màsters relacionats amb la Xina i ha estat una de les cares visibles de la campanya #NoSoyUnVIRUS en els mitjans nacionals i internacionals.

Amb la col·laboració durant la sessió d’Anna Zelno, Interculturalist & Diversity Management Consultant.

15/05/2020

Divendres 15 de maig a les 10.00
Inscripcions obertes.

Online. 24 hores abans de l’acte les persones inscrites rebran la informació necessària per accedir-hi.

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia.

Casa Asia