27/05/2020 | | Activitats > Economia i empresa

L’objectiu d’aquest webinar és equipar als executius de desenvolupament de negocis, màrqueting i operacions de coneixements bàsics i eines per prendre decisions informades sobre com entrar i promocionar-se a través de canals de màrqueting digital a la Xina.

Amb més de 800 milions d’usuaris d’internet, la Xina crea un mercat digital veritablement únic. Aquí és on sorgeixen les noves tendències, com el gegant tecnològic Alibaba o la nova xarxa social Tik Tok. En aquest webinar pràctic discutirem alguns dels elements principals que conformen internet a la Xina en la seva forma actual i parlarem de les xarxes socials i els cercadors únics per al mercat xinès. També esmentarem un conjunt d’eines bàsiques que poden impulsar els esforços de màrqueting en línia i obtenir una comprensió bàsica dels motors de cerca locals i els canals de xarxes socials.
El seminari serà realitzat en anglès.
A càrrec de:
Natalia Witczyk, especialista en SEO internacional i SEO tècnic. Com a gerent de SEO a Novicell posa la seva atenció en l’enfocament estratègic i numèric en totes les activitats de màrqueting. És un membre actiu de la comunitat SEO participant en conferències i organitzant comunitats relacionades amb la tecnologia. Els seus principals interessos estan relacionats amb els viatges i els idiomes, i els combina per seguir les tendències dins de la comercialització internacional i els motors de cerca com Google, Baidu i Yandex, i com aprofitar-los per obtenir objectius empresarials mesurables. Amb Google Analytics IQ i Inbound Certificate de Hubspot, Natalia està compromesa amb l’aprenentatge continu i l’intercanvi de coneixements dins de la indústria de SEO.

27/05/2020
Dimecres 27 de maig a les 10.00
Inscripcions obertes.
Online. 24 hores abans de l’acte les persones inscrites rebran la informació necessària per accedir-hi.
Activitat gratuïta amb inscripció prèvia.
Casa Asia y Novicell