28/04/2020 | Activitats > Economia i empresa
Activitat tancada
Consulta la nova oferta formativa aquí: www.casaasia.cat/formacion

Tot i la crisi sanitària del COVID19, la venda en línia a la Xina en general experimenta una situació de solidesa pel costat de la demanda ja que els consumidors busquen productes no només sota l’òptica estètica sinó també per salut, sostenibilitat o davant la pol·lució.

Els productes espanyols han aconseguit en els últims anys a la Xina un grau d’èxit fora de dubtes, però entrem en una nova etapa en què les fórmules anteriors no necessàriament funcionaran.

Hem de reinventar per tant la forma d’arribar al consumidor xinès des del punt de vista del missatge, dels canals, i dels partners implicats.

La sessió presentarà principalment el marc general dels negocis basats en comerç electrònic a la Xina i per tant està dedicada a totes les empreses i emprenedors interessats a fer negocis al país a través de plataformes en línia.

Professor:
Luis Galán, fundador i CEO de 2 Open China E-Commerce, amb una àmplia experiència en el comerç electrònic i la venda online a la Xina.

28/04/2020

Dimarts 28 d’abril, de 10.00 h a 12.00 h.
Inscripcions obertes.

Online. 24 hores abans de l’acte les persones inscrites rebran la informació necessària per accedir-hi.

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia.

Casa Àsia i Open China E-Commerce