02/07/2021 | Activitats > Economia i empresa
Activitat tancada
Consulta la nova oferta formativa aquí: www.casaasia.cat/formacion

Corea del Sud és una de les economies més dinàmiques d’Àsia i la 10a economia més gran per PIB nominal del món, dades que la converteixen en un mercat atractiu per a les PIMES exportadores. Aquest curs va dirigit a totes aquelles empreses interessades en la internacionalització de la seva activitat que vulguin descobrir les oportunitats que ofereix Corea de Sud.

Espanya exporta a Corea principalment productes dels sectors de l’automòbil, moda i calçat, alimentari, agroalimentari, i gas liquat. També hi ha cada vegada més oportunitats en innovació, sempre tenint en compte l’alta capacitat tecnològica de país i l’interès que tenen els coreans per les noves tecnologies. En l’últim Índex d’Innovació de Bloomberg, Corea de Sud apareix com a primer país del rànquing, reprenent el lideratge que l’ha convertit en el país més innovador del món durant set dels últims nou anys.

En aquest curs veurem una introducció a el mercat sud-coreà i l’estructura econòmica i empresarial de país, analitzarem els diferents perfils dels consumidors coreans, veurem casos reals d’èxit i quins són els errors més freqüents que es poden cometre a l’abordar aquest mercat singular. També estudiarem els canals de distribució comercial i màrqueting tant en línia com fora, i quins són els sectors clau i les oportunitats que ofereix Corea a cada un d’aquests sectors.

A més, amb la idea de donar a el curs un enfocament eminentment pràctic, analitzarem les casuístiques particulars de les empreses participants i se’ls facilitarà a aquelles que ho sol·licitin una sèrie de consells personalitzats.

Programa:

  • Sessió I:
    Introducció al mercat sudcoreà
    Estructura econòmico-empresarial
    Innovació i interès per les noves tecnologies
  • Sessió II:
    Perfil d’el consumidor
    Oportunitats i sectors clau
    Aranzels, normes i requisits tècnics per exportar
  • Sessió III:
    Distribució comercial
    Canals de màrqueting i comerç electrònic
    Formes de comunicació i negociació
  • Sessió IV:
    Cultura i protocol empresarial: reunió, menjars, obsequis, vestimenta
    Casos d’èxit i errors més freqüents
    Anàlisi d’empreses i consells personalitzats per als participants del curs

Professora:

Mihee Seo, CEO d’OASTA Consulting. Professora a la Universitat Autònoma de Barcelona i a la Universitat Abat Oliba CEU.

02/07/2021

2 al 23 de juliol.
Divendres de 10.00 h a 11.30 h CEST

Online. 24 hores abans de l’acte les persones inscrites rebran la informació necessària per accedir-hi.

Preu: 60 euros.

Casa Àsia.