Corea del Sud és una de les economies més dinàmiques d’Àsia i la 10a economia més gran per PIB nominal del món, dades que la converteixen en un mercat atractiu per a les PIMES exportadores. Aquest curs va dirigit a totes aquelles empreses interessades en la internacionalització de la seva activitat que vulguin descobrir les oportunitats que ofereix Corea de Sud.
Espanya exporta a Corea principalment productes dels sectors de l’automòbil, moda i calçat, alimentari, agroalimentari, i gas liquat. També hi ha cada vegada més oportunitats en innovació, sempre tenint en compte l’alta capacitat tecnològica de país i l’interès que tenen els coreans per les noves tecnologies. En l’últim Índex d’Innovació de Bloomberg, Corea de Sud apareix com a primer país del rànquing, reprenent el lideratge que l’ha convertit en el país més innovador del món durant set dels últims nou anys.
En aquest curs veurem una introducció a el mercat sud-coreà i l’estructura econòmica i empresarial de país, analitzarem els diferents perfils dels consumidors coreans, veurem casos reals d’èxit i quins són els errors més freqüents que es poden cometre a l’abordar aquest mercat singular. També estudiarem els canals de distribució comercial i màrqueting tant en línia com fora, i quins són els sectors clau i les oportunitats que ofereix Corea a cada un d’aquests sectors.
A més, amb la idea de donar a el curs un enfocament eminentment pràctic, analitzarem les casuístiques particulars de les empreses participants i se’ls facilitarà a aquelles que ho sol·licitin una sèrie de consells personalitzats.
Programa:
- Sessió I:
Introducció al mercat sudcoreà
Estructura econòmico-empresarial
Innovació i interès per les noves tecnologies - Sessió II:
Perfil d’el consumidor
Oportunitats i sectors clau
Aranzels, normes i requisits tècnics per exportar - Sessió III:
Distribució comercial
Canals de màrqueting i comerç electrònic
Formes de comunicació i negociació - Sessió IV:
Cultura i protocol empresarial: reunió, menjars, obsequis, vestimenta
Casos d’èxit i errors més freqüents
Anàlisi d’empreses i consells personalitzats per als participants del curs
Professora:
Mihee Seo, CEO d’OASTA Consulting. Professora a la Universitat Autònoma de Barcelona i a la Universitat Abat Oliba CEU.
2 al 23 de juliol.
Divendres de 10.00 h a 11.30 h CEST
Online. 24 hores abans de l’acte les persones inscrites rebran la informació necessària per accedir-hi.
Preu: 60 euros.