22/10/2021 | Activitats > Economia i empresa
Activitat tancada
Consulta la nova oferta formativa aquí: www.casaasia.cat/formacion

Turistes amb gran poder adquisitiu, que realitzen una elevada despesa, el pressupost dels quals per viatjar ha augmentat considerablement després d’haver estalviat durant la pandèmia i que a més ofereixen una gran oportunitat per a la diversificació i la desestacionalització. Aquest és el perfil mitjà del viatger dels mercats asiàtics. Seria recomanable que el sector turístic espanyol augmentés la seva visibilitat en aquests mercats de cara al potencial que poden suposar per a Espanya una vegada es recuperi després de la crisi de la COVID-19.

Cal dur a terme un procés d’adaptació de l’oferta, la promoció, els serveis, l’atenció i les mesures de seguretat, per garantir la recuperació del sector i un bon aprofitament de les oportunitats que ofereix.

Amb aquest objectiu organitzem aquest curs, dirigit al sector hoteler i de la restauració, operadors turístics, representants de línies aèries, persones i entitats responsables de promoció del sector turístic i cultural del sector privat, i a tots aquells actors econòmics interessats a la Xina com a mercat emissor de turistes.

El programa es divideix en sis sessions en què s’analitzaran tots els aspectes bàsics del turisme asiàtic: procedències, perfils, interessos, tendències, turisme 4.0…, i s’estudiarà com adaptar el protocol d’atenció dels turistes procedents de la Xina, el Japó i Corea a la nova realitat derivada de la situació sanitària.

Programa:

  • Sessió I: El turista japonès
    Japó, aspectes generals

    Societat
    Filosofia i pensament
    Les relacions interpersonals i la comunicació
    El perfil del turista japonès
    Procedència i preferències de destinació
    Motivacions i característiques del viatge
    Despesa de l urista japonès
  • Sessió II: Com arribar a el públic japonès
    Cercadors i xarxes socials
    Posicionament orgànic, SEO a motors de cerca
    Blocs, influencers …
    Màrqueting de continguts
    Estratègia de selecció de paraules clau
    Informació pràctica i casos d’èxit
  • Sessió III: El turista xinès
    Xina, aspectes generals
    Societat
    Filosofia i pensament
    Les relacions interpersonals i la comunicació
    El perfil del turista xinès
    Procedència i preferències de destinació
    Motivacions i característiques del viatge
    Despesa del turista xinès
  • Sessió IV: Com arribar al públic xinès
    Cercadors i xarxes socials
    Posicionament orgànic, SEO a motors de cerca
    Blocs, influencers …
    Màrqueting de continguts
    Estratègia de selecció de paraules clau
    Informació pràctica i casos d’èxit
  • Sessió V: El turista coreà
    Corea: Aspectes generals
    Societat
    Filosofia i pensament
    Les relacions interpersonals i la comunicació
    El perfil del turista coreà
    Procedència i preferències de destinació
    Motivacions i característiques del viatge
    Despesa del turista coreà
  • Sessió VI: Com arribar al públic coreà
    Cercadors coreans i xarxes socials
    Posicionament orgànic, SEO a motors de cerca
    Blocs, influencers …
    Màrqueting de continguts
    Estratègia de selecció de paraules clau
    Informació pràctica i casos d’èxit

Docents:

Magí Castelltort Claramunt, cap de la Unitat de Suport. Direcció General. Exconseller de Turisme. Ambaixada d’Espanya al Japó.
Stéphanie Haye, sòcia i co-fundadora de LVS2, Agència de Tecnomarketing, experta en estratègies de webmarketing i Social Media i comerç exterior. Ha treballat com a directora de Màrqueting, Comunicació i Relacions Públiques en multinacionals i ha participat en la creació de cambres de comerç internacionals.
Yuan Gao, professora de l’EOI i consultora especialitzada en el mercat xinès.
Mihee Seo, fundadora de OASTA Consulting, oportunitats comercials amb Corea de Sud

22/10/2021

22 d’octubre al 26 de novembre.
Divendres de 10.30 h a 12.00 h.

Online. 24 hores abans de l’acte les persones inscrites rebran la informació necessària per accedir-hi.

Preu: 90 euros

Casa Àsia.