06/11/2020 | Activitats > Economia i empresa
Activitat tancada
Consulta la nova oferta formativa aquí: www.casaasia.cat/formacion

El ràpid creixement del turisme xinès per als països europeus s’ha vist frenat en sec a causa de la crisi sanitària provocada pel COVID-19, que ha afectat en particular per aquells amb economies en què el sector turístic juga un paper fonamental. No obstant això, cal dur a terme un procés d’adaptació de l’oferta, la promoció, els serveis, l’atenció i les mesures de seguretat, per garantir la recuperació de la mateixa i un bon aprofitament de les oportunitats que ofereix.

Amb aquest objectiu Casa Àsia organitza el curs online de formació ‘Protocol d’atenció al turista xinès en l’era post-COVID19’, dirigit a el sector hoteler i de la restauració, touroperadors, representants de línies aèries, persones i entitats responsables de promoció del sector turístic i cultural del sector privat, i a tots aquells actors econòmics interessats a la Xina com a mercat emissor de turistes.
El programa es divideix en cinc sessions de 2 hores que s’articulen en tres parts diferenciades. Una primera en què s’avaluen tots els aspectes bàsics del turisme xinès (procedències, perfils, interessos, tendències, turisme 4.0 …). Una segona part dedicada a l’adaptació del protocol d’atenció del turista xinès a la nova realitat derivada de la situació sanitària. Una tercera part dedicada als estudis de casos pràctics com el turisme d’alt standing d’origen xinès.
Sessió I: La Xina: aspectes bàsics
· La Xina com a país i com a societat
· Filosofia i el pensament xinès
· Les relacions interpersonals i la comunicació
Sessió II: El turista xinès
· El perfil del turista xinès
· Procedència i preferències de destinació
· Motivacions i característiques de el viatge
· Despesa del turista xinès
Sessió III: Atenció al turista xinès i les noves tendències
· Protocol comercial
· Promoció i venda online
· Mesures comercials i d’hospitalitat amb el client xinès
Sessió IV: Turistes xinesos en l’era post-covid19
· Nova realitat
· Previsions
· Mesures especials
Sessió V: Estudis de cas
· Turistes xinesos d’alt standing i el mercat de luxe
· Disseny de productes turístics per al turista xinès
Professorat:
Larry Tse, fundador i COO de Asiansolution

Yuan Gao, professora de l’EOI i consultora especialitzada en el mercat xinès.

06/11/2020

Del 6 de novembre al 4 de desembre.
Divendres de 10.30 h a 12.30 h.

Online. 24 hores abans de l’acte les persones inscrites rebran la informació necessària per accedir-hi.

Preu: 100 euros.

Casa Àsia