06/10/2020 | Activitats > Economia i empresa
Activitat tancada
Consulta la nova oferta formativa aquí: www.casaasia.cat/formacion

El nombre de turistes coreans a Espanya ha augmentat de manera progressiva en l’última dècada, ha passat dels 43.000 al 2010 als 630.000 viatgers al 2019. Espanya s’ha convertit en la cinquena destinació del món més buscada pels coreans. L’objectiu del curs és ajudar a les empreses o els professionals que es dediquen al turisme a entendre millor la tendència i el perfil dels turistes coreans a Espanya, i com arribar al públic coreà tant amb el màrqueting en línia com amb l’offline. A més a més, es donarà assessorament empresarial per atraure els turistes coreans.
Programa
Sessió I: Turistes coreans a Espanya
. Tendència i perfil de turistes coreans
. Principals interessos i consums
Sessió II i III: Com arribar a el públic coreà – màrqueting digital
. Cercadors coreans i xarxes socials
. Posicionament orgànic, SEO a Naver
. Word of mouth (boca a boca), blog
. Màrqueting de continguts
. Estratègia de selecció de paraules clau
. Informació pràctica i casos amb èxit
Sessió IV: Aplicació pràctica
. Sector turístic a Corea, tendència i perfil de TTOO coreans
. Formes de comunicació i negociació
. Com fer-ho millor: alguns consells
Professora:

Mihee Seu, CEO d’OASTA Consulting

06/10/2020

Del 6 al 27 d’octubre.
Dimarts de 10.30 h a 12.30 h.

Online. 24 hores abans de l’acte les persones inscrites rebran la informació necessària per accedir-hi.

Preu: 80 euros.
Aquelles persones que segueixin el curs rebran un certificat d’assistència.

Casa Àsia i OASTA Consulting