La Xina, el mercat d’e-commerce més gran a nivell mundial, és una referència a explorar i valorar per part de qualsevol empresa que vulgui mantenir la seva posició en la seva indústria o sector a nivell internacional. En aquesta sessió volem tractar de forma especial la realitat del sector B2B, acostumat a treballar amb un network més tradicional, i que també ha vist la necessitat d’adaptar les seves estratègies de màrqueting amb un focus clar a les xarxes socials i d’altres tendències digitals accelerades a la nova era post Covid.
Amb la participació de Trilogi, agència del món de l’e-commerce amb oficines a Barcelona, Madrid, Xangai i Hong Kong, i més de 10 anys d’experiència a la Xina, explorarem i avaluarem els aspectes clau a tenir en compte per vendre online a l’entorn B2B al mercat xinès. Un mercat capdavanter, competitiu i complex alhora.
Programa
9.30 h Paraules de benvinguda
9.35 h Presentació a càrrec de:
- Màrius Rossell, CEO de l’empresa Trilogi, agència especialitzada en e-commerce internacional. Màrius Rossell ha viscut més de 9 anys a Beijing i Xangai, on va posar en marxa l’oficina a la Xina, i ha conegut de primera mà les peculiaritats del mercat.
10.15 h Torn de preguntes
10.30 h Final de la sessió
Dijous 19 de maig de 2022 de 9.30 h a 10.30 h CEST
Online. 24 hores abans de l’acte, les persones inscrites rebran la informació necessària per accedir-hi.
Comprova la teva safata de correu no desitjat si no l’has rebuda.
*Només serà possible seguir l’acte un cop registrat/da a l’activitat.
*Les dades utilitzades en el registre seran compartides entre les entitats organitzadores.
Activitat gratuïta.