Els estils de gestió empresarial de cada país són diferents i, en gran mesura, depenen i reflecteixen la cultura de cada comunitat, reflectida també al sistema educatiu i el context polític, econòmic i social.
Les diferències en aquests factors entre Europa i Àsia són evidents, condicionant l’accés i l’exercici de l’autoritat jeràrquica, el lideratge i la presa de decisions, l’organització de l’empresa, la planificació i d’altres aspectes de la gestió empresarial en particular i la gestió organitzativa en general.
Tot i això, tots dos sistemes han evolucionat en l’última dècada, per la qual cosa també hi ha punts de convergència.
A través d’aquest webinar analitzarem les característiques principals de la gestió empresarial a Àsia i a Europa, amb experts del món acadèmic i empresarial.
El webinar, coorganitzat per Casa Àsia, IFSAM (International Federation of Scholarly Associations of Management) i ACEDE (Associació Científica d’Economia i Direcció de l’Empresa), està dirigit a directius europeus amb interessos a Àsia, directius asiàtics amb interessos a Europa i acadèmics i estudiants de làmbit de la gestió empresarial.
El webinar es desenvoluparà en anglès.
Programa:
– Benvinguda (15 min)
Amadeo Jensana, director del departament d’economia i empresa, Casa Àsia
Luis Angel Guerras, president, ACEDE
Xavier Castañer, president, IFSAM
– Presentacions (1h)
Chungwai So, subdirector executiu de recerca. Centre de Gestió Oriental, Universitat d’Estudis Internacionals de Xangai
Yinshan Tang, professor d’informàtica de gestió a la Henley Business School
Josep M. Coll, professor d’estratègia, sostenibilitat i innovació a EADA Business School, Professor Visitant a la Universitat de Yonsei a Corea.
Fidel León Darder, professor associat de Negocis Internacionals al Departament d’Estratègia Empresarial de la Universitat de València.
– Debat i preguntes (30 minuts)
Dimecres 9 de febrer de 10.00 h a 11.45 h CET
Online. 24 hores abans de l’acte, les persones inscrites rebran la informació necessària per accedir-hi.
Activitat gratuïta.
*És imprescindible registrar-se prèviament a l’acte per poder-hi accedir.