30/11/2022 | Activitats > Economia i empresa
Activitat tancada
Consulta la nova oferta formativa aquí: www.casaasia.cat/formacion

Després d’anys de la COVID, en general les pimes espanyoles segueixen sense poder assistir a fires ni donar a conèixer els seus productes al mercat xinès. A més a més, les marques espanyoles i el mercat en si mateix han madurat. En aquest context, el Pavelló d’Espanya a JD Worldwide pot constituir per a algunes una finestra i forma de donar a conèixer els seus productes.

En aquesta sessió es tractarà:

– JD Worldwide com a plataforma de comerç electrònic (què es ven, com, quines marques ja venen a la plataforma, com posicionen els seus productes).

– El Pavelló d’Espanya a JD Worldwide, com es proposa l’entrada a marques, com podria ser un complement per a una marca al mercat xinès o una manera activa de provar el mercat

Ponents:
Odalys Castaño, Consultora Cross-border Ecommerce
Carlos Caballero, Partner, 2Open
Luis S. Galán, CEO, 2Open

Segueix l’acte en directe:

30/11/2022

Dimecres 30 de novembre de 10.00 h a 12.00 h CET

Online. 24 horas antes del acto las personas inscritas recibirán la información necesaria para acceder.

Comprueba tu bandeja de correo no deseado en caso de no haberla recibirlo.

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia.

Casa Àsia i 2Open